Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie dokładnego adresu dostawy wraz z kodem pocztowym, numerem telefonu oraz adresem e-mail. Nie weryfikujemy poprawności danych, dlatego ewentualne błędy i wynikające z tego konsekwencje, zostają po stronie kupującego. Zalecamy uważność 🙂
W przypadku dostawy i odbioru w Paczkomacie Inpost należy podać: – dokładny adres Paczkomatu (jego numer wraz z kodem pocztowym), – numer telefonu do kontaktu, – oraz adres e-mailowy.
W niektórych przypadkach koszty dostawy mogą być wyższe, np: – gdy paczka będzie miała większe gabaryty lub wagę, – gdy zakupione produkty będą wysyłane z obu naszych firm (czyli z różnych lokalizacji) – koszt dostawy będzie wyższy o 9 zł, – wysyłki poza granice Polski – koszt dostawy będzie uzależniony od gabarytów paczki oraz kraju przeznaczenia.
W razie zmiany cen wysyłki, lub innych modyfikacji, skontaktujemy się z Tobą, aby podać Ci aktualne koszty i/lub ustalić szczegóły dostawy.
Kontakt w sprawach technicznych: kokpit@whitefamily.pl
Dziękujemy za subskrybcję! Sprawdź maila po dalsze instrukcje.
Otrzymaj powiadomienie o dostępnościDamy Ci znać gdy produkt z powrotem będzie na stanie. Podaj swój adres e-mail by otrzymać od nas powiadomienie.